V KONFERENCJA
SEKCJI WAD WRODZONYCH SERCA U MŁODOCIANYCH I DOROSŁYCH
POLSKIEGO TOWARZYSTWA KARDIOLOGICZNEGO
miejsce i data:
Katowice, 14 marca 2015 r. (sobota)
Organizator:
Sekcja Wad Wrodzonych Serca u Młodocianych i Dorosłych
Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego
Komitet Organizacyjny:
Prof. dr hab. n. med. Zbigniew Gąsior
Prof. dr hab. n. med. Katarzyna Mizia-Stec
Prof. dr hab. n. med. Piotr Podolec
Prof. dr hab. n. med. Lesław Szydłowski
Dr n. med. Lidia Tomkiewicz-Pająk
Biuro konferencji:
Klinika Chorób Serca i Naczyń
Instytut Kardiologii, Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum
w Krakowskim Szpitalu Specjalistycznym im. Jana Pawła II
31-202 Kraków, ul. Prądnicka 80
tel.: 12 614 33 99, fax: 12 423 43 76, e-mail: ptk.krakow@szpitaljp2.krakow.pl
www.guch.ptkardio.pl
Szanowni Państwo,
Jako Komitet Organizacyjny V Konferencji Sekcji Wad Wrodzonych Serca u Młodocianych i Dorosłych Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego („Konferencja”), zamierzamy powierzyć organizację ww. konferencji profesjonalnej firmie z odpowiednim doświadczeniem w organizacji podobnych wydarzeń.
Do obowiązków Organizatora należałoby m.in. zorganizowanie następujących elementów zasadniczych Konferencji:
- Wynajem w imieniu własnym ale na rzecz Sekcji Wad Wrodzonych Serca u Młodocianych i Dorosłych PTK odpowiedniego obiektu na potrzeby przeprowadzenia Konferencji;
- Nagłośnienie informacji o Konferencji (strona internetowa, fachowe czasopisma medyczne, media);
- Przygotowanie, druk i rozesłanie komunikatów oraz zaproszeń na konferencję wraz z formularzami rejestracyjnymi;
- Gromadzenie na specjalnie do tego celu utworzonym subkoncie opłat zjazdowych wpłacanych przez uczestników Konferencji lub inne podmioty działające w ich imieniu, ich księgowanie oraz wystawianie odpowiednich dokumentów księgowych celem potwierdzenia wpływu ww. opłat zjazdowych;
- Przygotowanie obiektu, sali wykładowej (zapewnienie możliwości wykorzystywania 1 sali dla ok. 300 osób) z całkowitą obsługą multimedialną oraz powierzchni wystawowej dla firm z możliwością ustawienia zróżnicowanych stoisk wystawienniczych;
- Zorganizowanie zakwaterowania wraz z wyżywieniem dla uczestników Konferencji (w tym rezerwacja Hotelu dla ok. 30 VIP-ów PTK - Członkowie Zarządu Głównego, Przewodniczący Sekcji, wybitni Eksperci);
- Zorganizowanie profesjonalnej recepcji Konferencji w miejscu jej odbywania;
- Rejestracja uczestników w określonym terminie (zróżnicowane opłaty), a także w trakcie Konferencji – przy rejestracji na miejscu zapewnienie możliwości dokonania płatności zarówno gotówką jak i kartą płatniczą;
- Przygotowanie do druku oraz wydrukowanie programu Konferencji, zaprojektowanie i wykonanie imiennych identyfikatorów dla uczestników Konferencji, zaprojektowanie i wykonanie imiennych certyfikatów dla uczestników Konferencji;
- Zapewnienie profesjonalnej obsługi technicznej sesji, które odbędą się podczas Konferencji (nagłośnienie sal, ekrany, projektory multimedialne, odpowiedni sprzęt komputerowy);
- Przygotowanie miejsca/pokoju, w którym wykładowcy będą mogli przygotować się do wygłoszenia wykładów (centrum obsługi wykładowców - slide room);
- Przygotowanie sali/powierzchni, na której odbędą się sesje plakatowe, przygotowanie warunków do prezentacji abstraktów (tablice, stojaki, sprzęt służący do montażu plakatów);
- Zapewnienie obsługi cateringowej konferencji;
- Przygotowanie planu stoisk wystawienniczych oraz profesjonalna pomoc firmom farmaceutycznym i sprzętowym w czasie rozkładania i składania stoisk wystawienniczych;
- Zorganizowanie zabezpieczenia medycznego oraz ochrony Konferencji;
- Ubezpieczenie Konferencji;
- Przygotowanie niezbędnych dokumentów księgowych i współpraca w rozliczeniu Konferencji z Działem Finansowo-Księgowym PTK.
Finanse i rozliczenia
- Środki finansowe na przeprowadzenie Konferencji pozyskiwane od Sponsorów przez Komitet Organizacyjny Konferencji oraz Organizatora Konferencji na przeprowadzenie Imprezy będą gromadzone na odpowiednim koncie utworzonym przez PTK.
- Przygotowanie niezbędnych dokumentów księgowych i współpraca w rozliczeniu Konferencji z Działem Finansowo-Księgowym PTK leży po stronie Organizatora konferencji.
- Rozliczenie środków finansowych Konferencji zostanie dokonane przez Dział Finansowo-Księgowy PTK.
- Wypłata honorarium Organizatorowi nastąpi po akceptacji powyższego rozliczenia przez Komitet Organizacyjny Konferencji oraz Zarząd PTK.
Oferty, podpisane przez osoby umocowane do reprezentowania oferenta
(z podaniem przewidywanego budżetu Konferencji)
należy składać w terminie do 10 listopada 2014 roku na adres:
Dr n. med. Lidia Tomkiewicz-Pająk
Przewodnicząca Zarządu
Sekcji Wad Wrodzonych Serca u Młodocianych i Dorosłych PTK
Klinika Chorób Serca i Naczyń
Instytut Kardiologii UJ CM
Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II
ul. Prądnicka 80, 31-202 Kraków
kopie ww. ofert można przesyłać drogą elektroniczną na adres e-mail:
ptk.krakow@szpitaljp2.krakow.pl
Oferta winna zawierać informacje na temat oferenta dotyczące jego dotychczasowych dokonań i doświadczeń w zakresie organizowania podobnych imprez.
Zalecane jest dołączenie informacji i dokumentów wykazanych poniżej, niezbędnych w przypadku podjęcia decyzji o zawarciu umowy:
- Oświadczenie o braku konfliktu interesów pomiędzy Firmą, jej przedstawicielami prawnymi oraz osobami reprezentującymi komitet organizacyjny Konferencji także biorącymi w niej udział.
- Firma, siedziba i adres oferenta oraz dokumenty potwierdzające status prawny oferenta (aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej).
- Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym ofertą.
- Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą działać przy wykonaniu oferty (umowy) posiadają wymagane przepisami prawa uprawnienia.
- W przypadku oferentów nie sporządzających bilansu – informacja o obrotach, zyskach oraz zobowiązaniach i należnościach ogółem za okres trzech ostatnich lat obrotowych,
a w przypadku, gdy oferent prowadzi działalność krócej aniżeli trzy lata – za cały okres prowadzenia działalności. - W przypadku oferentów sporządzających bilans – bilans oraz rachunek zysków i strat za okres trzech ostatnich lat obrotowych, a w przypadku, gdy oferent prowadzi działalność krócej aniżeli trzy lata – za cały okres prowadzenia działalności.
- Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
- Oświadczenia oferenta, że nie wszczęto wobec niego postępowania upadłościowego ani nie ogłoszono upadłości oraz, że nie jest w stanie likwidacji.
- Referencje świadczące o doświadczeniu oferenta w przeprowadzeniu przynajmniej trzech tego typu imprez z udziałem środowiska medycznego.
Szczegółowy zakres i warunki współpracy zostaną sprecyzowane przez strony w umowie.
Oceny ofert dokona komisja złożona z członków Komitetu Organizacyjnego.
Konkurs przebiegać będzie dwu etapowo:
- I złożenie oferty;
- II spotkanie z firmami wybranymi w pierwszym etapie postępowania kwalifikacyjnego.
Komisja zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferty, jak również nie wybrania żadnej ze złożonych ofert bez konieczności uzasadniania swojej decyzji i bez konieczności zawiadamiania o powziętej decyzji.
Do niniejszego zaproszenia do składania ofert nie stosuje się przepisów art. 66 – 71 kodeksu cywilnego.
Konsultantem Prawnym Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego jest Kancelaria Prawna:
Łozowska & Reczyńska-Ratajczak sp. K.
ul. Marokańska 4 L
03-977 Warszawa
fax: 22/ 672-01-04
Komitet Organizacyjny
V Konferencji Sekcji Wad Wrodzonych Serca u Młodocianych i Dorosłych
Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego
Katowice, 14 marca 2015 r.
Prof. dr hab. n. med. Zbigniew Gąsior
Prof. dr hab. n. med. Katarzyna Mizia-Stec
Prof. dr hab. n. med. Piotr Podolec
Prof. dr hab. n. med. Lesław Szydłowski
Dr n. med. Lidia Tomkiewicz-Pająk