Zarząd Sekcji Rytmu Serca PTK nie wyłonił satysfakcjonujących propozycji z konkursów ofert na obsługę strony internetowej SRS PTK oraz działania PR na rzecz SRS PTK.
W związku z powyższym ogłasza się ponownie konkurs ofert na ww. zadania (z terminem składania ofert do dnia 15 sierpnia 2017).
Zakres oferty powinien obejmować:
• koncepcję odświeżenia wyglądu i sposobu funkcjonowania obecnej strony internetowej;
• prosimy przedstawić także pomysły na aktualizację strony internetowej i kanałów komunikacji z jej użytkownikami - Członkami Sekcji i osobami zainteresowanymi tematyką;
Chcielibyśmy także poznać propozycję stworzenia nowej strony internetowej obejmującą:
- koncepcję zawartości, układu strony głównej i podstron;
- proponowaną technologię, która zostanie wykorzystana do wykonania serwisu;
- proponowany sposób zarządzania zawartością/aktualizacji.
Zakres działań:
1. Opracowanie strategii komunikacji i przygotowanie harmonogramu działań na każdy miesiąc oraz bieżące reagowanie na aktualną sytuację;
2. Opracowanie strategii PR i działań wspierających SRS (m.in współpraca z instytucjami, stowarzyszeniami, innymi ważnymi podmiotami dla SRS);
3. Przeprowadzanie wywiadów z kluczowymi dla SRS osobami, spisywanie ich, tworzenie informacji prasowych (news) oraz artykułów prasowych na potrzeby mediów oraz kanałów SRS (strona www oraz profil na FB) – konieczne określenie liczby wywiadów tworzących podstawę informacyjną dla publikacji;
4. Promocję w mediach – współpraca z dziennikarzami (prasa, radio, TV, Internet);
5. Doradztwo wizerunkowe;
6. Organizacja (oraz nadzór) konferencji prasowych w ilości wybranej przez zleceniodawcę;
7. Przygotowywanie komunikatów informacyjno-promocyjnych dla partnerów oraz na potrzeby publikacji internetowych i prasowych;
8. Przygotowanie podsumowań, raportów z działań, ofert partnerskich i sponsorskich dla projektów medialnych, które mogą być realizowane przez SRS (np. na kampanię społeczną);
9. Prowadzenie biura prasowego SRS i rzecznictwo prasowe (w zależności od potrzeb);
10. Obsługę w mediach społecznościowych (Facebook, YouTube);
11. Przygotowanie koncepcji sesji zdjęciowych na potrzeby materiałów prasowych (kluczowe osoby, zabiegi);
12. Doradztwo wizerunkowe;
13. Wsparcie PR istotnych dla SRS PTK wydarzeń naukowych;
14. Współpraca ze środowiskiem kardiologicznym i pacjenckim;
15. Konieczna dyspozycyjność telefoniczna i mailowa dla dziennikarzy.
Czas umowy: od 1.09.2017 do 31.12.2017
Wszystkim dotychczasowym Oferentom bardzo serdecznie dziękujemy za udział i - w przypadku gdyby mieli Państwo nowe propozycje - zachęcamy do ponownego udziału w konkursie ofert.
Prosimy o szczegółowe zapoznania się z wcześniejszymi zapytaniami znajdującymi się w załączeniu.