Termin składania ofert upływa 7.06.2020
§1
- Polskie Towarzystwo Kardiologiczne organizuje doroczny Kongres, który jest najważniejszym wydarzeniem edukacyjnym i naukowym Towarzystwa.
- Polskie Towarzystwo Kardiologiczne powierza organizację Kongresu lokalnym ośrodkom kardiologicznym, które współpracują z Zarządem Głównym, Komitetem Naukowym Kongresów i innymi strukturami Towarzystwa w celu zapewnienia odpowiedniej infrastruktury dla przeprowadzenia tego wydarzenia.
- Termin organizacji Kongresu powinien mieścić się pomiędzy datą zakończenia Kongresu ESC a końcem września danego roku kalendarzowego.
- Początek obrad czwartek, koniec sobota.
- Postępowaniem ofertowym zostanie objęta organizacja czterech Kongresów w latach 2022-2025 przez dwa Komitety Organizacyjne (każdy z komitetów zorganizuje dwa Kongresy w latach objętych postępowaniem ofertowych)
§2
Infrastruktura powinna umożliwić sprawne przeprowadzenie Kongresu, a przede wszystkim umożliwić zrealizowanie jego Programu naukowego i edukacyjnego. Minimalne wymagania dotyczące miejsca prowadzenia obrad obejmują:
- Minimum 12 sal konferencyjnych o pojemności min. 100 osób o łącznej pojemności nie mniejszej niż 3000 osób.
- Cztery sale powinny zapewnić możliwość uczestnictwa minimum 400 osób, w tym jedna minimum 800 osób.
- Każda sala musi być wyposażona w:
- sprzęt audiowizualny zapewniający dobrą widoczność prezentacji z każdego miejsca sali i wysokiej jakości dźwięk i obraz w jakości HD (ekran, rzutnik multimedialny, wskaźnik, minimum: 1 mikrofon na mównicy, 2-3 mikrofony na stole prowadzących, 1-2 mikrofony do zadawania pytań z sali).
- pomoc techniczną – 2 osoby na sali (w tym jedna dedykowana do obsługi sprzętu audiowizualnego).
- Należy przygotować miejsce na pokój wykładowców („slide room”) z możliwością wgrywania prezentacji przy min. 6 stanowiskach oraz pokój gości („VIP-room”)
- Wydzielona powierzchnia pod wystawę firm farmaceutycznych oraz producentów wyrobów medycznych nie może być mniejsza niż 1500 m2
- Wymagane jest zapewnienie odpowiedniej przestrzeni dla naukowych sesji plakatowych – min. 100 dwustronnych stanowisk.
§3
- Organizatorzy powinni zapewnić bazę hotelową dla Gości Kongresu:
- Pokoje w liczbie zatwierdzonej przez Zarząd Główny dla Delegatów na Zwyczajne Walne Zgromadzenie Delegatów (zarezerwowane od środy do czwartku - 1 nocleg).
- 130 pokoi zarezerwowanych od środy do soboty (3 noclegi)
- 20 pokoi zarezerwowanych od wtorku do soboty (4 noclegi)
- Salę w hotelu zajmowanym przez członków Zarządu Głównego PTK (lub jego bezpośrednim pobliżu) dla zorganizowania posiedzenia Zarządu Głównego PTK w składzie Statutowym (sala na 25 osób w układzie „klasa” w środę od godziny 11:00-14:00)
- Salę w hotelu zajmowanym przez członków Zarządu Głównego PTK (lub jego bezpośrednim pobliżu) dla zorganizowania posiedzenia Zarządu Głównego PTK w składzie Rozszerzonym oraz na Zwyczajne Walne Zgromadzenie (sala na 150 osób w środę od godziny 15:00-20:00
- Miejsce organizacji Kongresu powinno dysponować bazą hotelową dla uczestników (minimum 2000 pokojów)
§4
- Ofertę na organizację Kongresu mogą składać:
- Oddziały Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego
- Kliniki/Oddziały o profilu kardiologicznym
- Oferta powinna zawierać:
- Proponowane nazwisko/nazwiska Przewodniczącego/Przewodniczących oraz członków Komitetu Organizacyjnego
- Szczegółowy spis sal (liczba miejsc, wyposażenie w sprzęt audiowizualny),
- Informację dotyczącą powierzchni pod sesje plakatowe,
- Informację dotyczącą powierzchni wystawowej,
- Informację o powierzchni i wyposażeniu pokoju wykładowców
- Informację o powierzchni i wyposażeniu pokoju Gości,
- Nazwę hotelu lub dwóch hoteli sąsiadujących ze sobą dla zakwaterowania Gości Kongresu, wraz z podaniem odległości tych hoteli od miejsca prowadzenia obrad
- Nazwę hoteli dla uczestników kongresu wraz z podaniem odległości od miejsca prowadzenia obrad
- Koszt wynajęcia infrastruktury prowadzenia obrad zgodnie z §2
- Koszt noclegów dla Gości Kongresu zgodnie z §3 pkt.1
- Informacja o doświadczeniu w organizowaniu kongresów